Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /customers/2/9/9/mmrc.dk/httpd.www/libraries/cms/application/cms.php on line 464 Ekstraordinær generalforsamling den 19/9 2018

Indkaldelse til
Ekstraordinær generalforsamling
i Midtsjællands Mini Racing Club

Onsdag d. 19. september 2018 kl. 19.00 i Klubbens Lokaler på Industrivej 12,

Tølløse.

Bestyrelsen udsendte en sms afstemning i forsommeren da vi blandt klubbens medlemmer høre et ønske om at udvide vores klubåbning med lørdage fra 10 til 16, den positive feedback på afstemningen danner grundlag for denne indkaldelse, for at det økonomisk kan lade sig gøre vil det være nødvendigt at kontingentet stiger med 50 kr. om måneden, endvidere kan bestyrelsen ikke påtage sig opgaven med at åbnelokalerne, derfor skal der findes en gruppe medlemmer som vil stå for dette.

Kontingent stigningen er til de øgede omkostninger som strøm og varme.

Bestyrelsen støtter forslaget som er hørt og ønsker at der er en gruppe medlemmer som vil stå for dette.

1. Valg af dirigent.

2. afstemning af beskrevet forslag, og godkendelse af kontingent stigning.

3. Indkomne forslag.

Indkomne forslag skal være formanden i hænde senest 14 dage før. De skal sendes på mail til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Der serveres kaffe og saft.

Med Venlig Hilsen

Bestyrelsen i MMRC.

Facebook Image

Sponsorer